سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

آیا سه کشور اروپایی به مذاکرات در وین سرعت میدهند؟

    نظر

 آیا سه کشور اروپایی به مذاکرات در وین سرعت می‌دهند؟

مذاکرات وین روز دوشنبه با دیدار رییس هیات مذاکره کننده کشورمان با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و روسای هیات های مذاکره کننده سه کشور اروپایی عضو برجام در هتل کوبورگ از سر گرفته شد. به گزارش ایسنا، موضوع لغو تحریم‌ها، “تضمین” عدم خروج دوباره آمریکا از برجام و نیز “راستی‌آزمایی” لغو تحریم‌ها و “اقدامات هسته‌ای” …

 


شبکه مستند «ماسک» تولید میکند

    نظر

شبکه مستند «ماسک» تولید می‌کند

او گفت: اثری که یک‌مستندساز رقم می‌زند، باید فراتر از گزارش‌های روتین تلویزیونی درباره حوادث مختلف باشد و به عنوان یک سند تحقیقی و تصویری در حال و آینده مورد استناد و بهره‌برداری قرار بگیرد. به همین دلیل این مستندها باید عمیق و صدیق باشند و گرفتار احساسات یا بازی‌های سیاسی و مصلحت‌های موسمی نشوند.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

source


93 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند

    نظر

آمار کرونا 5 اردیبهشت 99 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی و ترخیص 66 هزار و 596 بیمار کووید 19در کشور از شناسایی 1168 بیمار جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر جهانپور درباره آخرین آمارهای کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز پنجم اردیبهشت و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1168 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 88 هزار و 194 نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 93 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 5574 نفر رسید.

جهانپور این را هم گفت: خوشبختانه تا کنون 66 هزار و 596 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت:‌ 3121 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و در عین حال تا کنون 399 هزار و 927 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: امروز موارد شناسایی شده سرپایی بیشتر از موارد بستری تشخیص داده شده است. به این ترتیب موارد ابتلای جدید شناسایی شده، حال عمومی بهتری داشته اند.
وی تاکید کرد: اگرچه در حال حاضر هیچ استانی در وضعیت قرمز این بیماری نیست، اما هشدارها باقی است، وضعیت به هیچ عنوان عادی نیست و فاصله گذاری اجتماعی حتما باید از سوی مردم رعایت شود.
منبع : خبرگزاری ایسنا
لینک منبع